Friday, March 03, 2006

 

Carnestoltes 2006: Pirates a la vista!!


Per començar, vull recordar l'última festa que hem celebrat: el Carnestoltes. L'any passat em vaig haver de resignar a veure com es disfressaven les meves amigues mentre jo estudiava com podia pels últims exàmens. Aquest any, però, el calendari ens ha estat més favorable i he pogut reviure aquesta festa que de petita tant odiava i que ara, encara que sembli mentida, m'encanta! És una oportunitat per riure's d'un mateix, un exercici que tots plegats hauríem de fer més sovint. Un convido, doncs, a gaudir-ne un any més!

Comments:
Hola isaura,
Et sóc un admirador secret. Em dic Fauria, Albert Fauria. Wapa, més que wapa! Un petó.

Admirador Secret
 
Kikiii!!
M'has animat, jo també faré un blog, potser una mica més paranoic i més filosòfic, però un blog...sisi, em modernitzo a poc a poc. Només em falta anar a comprar la roba a l'Stradivarius xD

Espero que això rutlli mes que el fotolog ;P Un petonet! (i un antre de part del Tuixén)
 
Hola Isauraaaa!! t'en recordes de mi?? Sòc la Àlex!! jeje quan temps, pel que vec tot us va molt bé, m'en alegro molt!!
Un peto molt gran a tothom, i a veure si ens veiem aviat!!!
 
Hola noieta!!!
Soc la Gemma Ceron. Et volia dir que m'ha agradat molt la teva pagina de comentaris, espero que algun dia la poguem comentar que fa molt que no xarrem. Inga alota!!Sort!!
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]