Sunday, February 18, 2007

 

PETITS PLAERS MERESCUTS

Totes les èpoques, bones o dolentes, tenen el seu inici i el seu final. Dimecres passat va arribar el final de la meva època d'exàmens. Tenia quatre dies de vacances fins que tornessin a començar les classes i no pensava desaprofitar-los, necessitava més que mai un descans per desconnectar de la feina de cada dia i carregar les piles. Aprofitant que dijous m'entregaven el cotxe nou vam planejar un divendres complert. Em llevava a les 10 del matí i una hora després sortia direcció a Arbúcies, gaudint d'una hora i mitja de viatge acompanyada de vells cd's recuperats (sí, encara m'agraden Els Pets). Després de la primera parada vam agafar la carretera direcció a Banyoles, ara encara més ben acompanyada, on feia molts anys que no anava. El dia no podia ser millor, un solet que s'agraïa i cap núvol al cel. Havent fet un bon dinar just davant de l'Estany vam dedicar-nos a contemplar el paisatge mentre vèiem passar ciclistes amb mocasins i senyores passejant el gos.

A mitja tarda tornàvem a trepitjar la carretera, aquesta vegada direcció Girona, on ens esperava una pèssima sessió de cine (no us recomano "Manuale d'Amore 2") però un bon sopar a la "Creperie Bretone" (perdoneu el francès, però no sé com van els accents) de prop del riu. Si voleu un sopar romàntic, diferent, bo i bé de preu, no dubteu anar-hi! En acabar de sopar, una altra vegada al cotxe i cap a Arbúcies a dormir. Sí, vaig fer molt quilòmetres, però s'havia d'estrenar el cotxe!


Molt bona setmana a tots i, sobretot, bon inici de segon semestre a tots aquells que demà tornem a començar!

Comments:
doncs fa molt temps que tinc pensat anar a Girona perquè l'últim (i únic) cop que hi vaig anar no va ser gaire agradable i m'he de rentar el mal gust de boca.
així que ja em passaràs la referencia de la creperie!!
 
Oh, sisi, jo tb vull l'adresa, que quan torni ja sé on duré el Joan xD A més, ja saps que Girona m'encanta.
Quina enveja amb aixo de les vacances. Que jo seré erasmus, sí, pero pringada també. Que jo tindré un cap de setmana de 4 dies, sí, pero molta feina també. Aixo del rus no acaba de tirar jeje Per sort dijous les comenso jo, i no quatre dies, sino 11 ^^
A veure quan m'escrius! aque no tindré internet a casa, pero bé que faig servir el de la unI!
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]