Tuesday, February 19, 2008

 

Descans (de moment)

Es viu bé sense exàmens.
No fa ni una setmana que vam fer l'últim examen i ja hem tornat a començar les classes amb el ritme de sempre, es nota, però, que encetem semestre: presentacions d'assignatures i professors, estones buides entre classe i classe que d'aquí una dies ja haurem de dedicar a estudiar, tardes "sense feina"... i quin plaer! M'agrada arribar d'hora a casa i no haver de pensar d'on treure el temps per poder fer tot el que haig de fer, m'agrada acabar de sopar i poder seure al sofà tranquil·lament, m'agrada dinar i poder allargar la sobretaula sense patir perquè "perdem" el temps, m'agrada anar a l'Abacus i deixar que passin els minuts mentre bado entre les últimes novetats i l'estimat "material escolar" (quina il·lusió em fa veure els punxons que fèiem servir a P-3!). Com us deia: es viu bé sense exàmens.

Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]