Saturday, May 10, 2008

 

Plou, per fi.


Últimament, cada gota de pluja que cau em fa sentir alleujada. I en un dia com avui, que no ha deixat de ploure des que m'he despertat, la felicitat és màxima.

Com m'agrada que plogui i no haver de sortir de casa, quedar-me tot el dia en pijama i mirar per la finestra per comprovar que, per fi, plou. Estudio sentint el xip xap de la pluja contra els arbres i quan arriba a terra, i això em relaxa. M'agrada mirar el cel i veure que encara és blanc, i que el sol no té cap intenció de treure el cap, de moment.I obrir la finestra, respirar a fons i sentir aquesta olor de terra mullada. M'agrada perquè no és una tempesta, sinó una pluja tranquil·la, constant, sense llamps ni trons.

I m'agrada, sobretot, perquè la necessitem.

Comments:
Puff. Aquí en Rubí que si llueve, que si hace sol. Que si truena, que si vuelve a llover. Que si vuelve a salir el sol.

Raro, raro, raro.

Pero sí que viene bien la lluvia sobretodo para lavar el coche...ya que no me dejan con la manguera de casa. Nanananananaana!
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]