Sunday, September 28, 2008

 

CINQUÈ

L'última entrada és del 30 de juny, si heu passat per aquí haureu vist que he abandonat literalment el blog durant gairebé tres mesos. Llavors escrivia com em sentia després d'haver fet l'últim examen i, avui, tants dies després, torno a escriure per encetar un nou curs.
Recordo perfectament les sensacions de la nit abans del primer dia d'escola quan era petita: els nervis per tornar a veure els companys que no havia vist en tot l'estiu, per conèixer la nova professora o el nou professor, per tenir-ho tot a punt a la motxilla i no deixar-me res (sobretot la bata!), per ser ben puntual... I ara fent comptes m'adono que aquest serà el meu vintè inici de curs escolar! Es pot dir que gairebé m'he passat la vida estudiant...
Aquests últims dies de vacances no tenia gens de ganes de tornar a començar, sobretot per haver-me de llevar d'hora cada dia (m'agrada tant dormir...), però a mesura que m'he anat preparant les coses (bossa neta, carpeta nova, agenda, estoig ben ple...), m'ha anat venint el record d'aquest ritual que he repetit tantes i tantes vegades, i l'emoció de començar el penúltim curs m'ha portat a escriure això.
Així que des d'aquí aprofito per desitjar-vos a tots i a totes un molt bon inici de curs!

Comments:
Ese consquilleo de la noche anterior al primer día de clase...MOLA.

Yo como me he pasado todas las vacaciones levantándome más o menos pronto tampoco he notado demasiado el cambio de horario.

De todas formas, de los 5 cursos de la doble licenciatura este es el que empiezo con más ganas (junto con el 1º).

¡¡¡¡Espero que ahora actualices más, eh!!!!
 
Nena, a la tercera, o quarta, o cinquena, "bala vençuda" xD Mira-t'ho quan tinguis dos minuts...

www.barrija-barreja.blogspot.com

si ara no sóc constant, ho deixo estar, ho prometo!! xD
 
No costa res actualitzar, eh xD
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]